14 november 2016

FAQ

Veelgestelde vragen

Corona

Wat is jullie beleid omtrent het Corona virus?

Safety first! Alle aanvragen die afgelast worden door de sluiting van o.a. de horeca zullen zonder extra kosten worden verplaatst naar een nieuwe datum. Deze datum is naar keuze van de gast, wij geven je 24 maand de tijd om een nieuwe dag of een nieuw weekend te prikken.

Indien je een nieuwe aanvraag plaatst, de horeca gelegenheden weer geopend zijn maar je deze zelf wilt verplaatsen doordat je klachten hebt zal ik er alles aan doen om deze kosteloos te verzetten. Is de afzegging minder dan 7 dagen vooraf is het mogelijk dat derde partijen een kleine vergoeding vragen, indien dit het geval is zal ik deze doorberekenen aan de klant.

Kan ik wel al een aanvraag voor later dit jaar plaatsen?

Absoluut kan dat, heel graag zelfs! Hoe verder je vooraf een aanvraag doet hoe meer tijd ik heb om ervoor te zorgen dat het echt een hele vette en passende verrassing voor jou wordt!
Op zoek naar een uniek cadeau? Floor Verrast verkoopt ook cadeauvouchers, met een houdbaarheid van 24maand heb je alle tijd om een datum te zoeken om samen op pad te gaan.

Inhoud verrassing

Is het ook mogelijk om vooraf te vernemen wat we gaan doen?

Nee dat is niet mogelijk, het concept van Floor Verrast is een verrassing voor iedereen. Vooraf zal dan ook niet bekend gemaakt worden wat de activiteit is of waar jullie naartoe gaan.

Hoe weet ik of ik rekening moet houden met bepaalde kledingvoorschriften?

Als er speciale kledingvoorschriften zijn voor een activiteit zoals stevige schoenen krijg je dit tijdig te horen.

Wanneer weet ik wel wat we gaan doen?

Op het moment dat de dag begint ontvang je steeds meer informatie, je weet dus pas op het moment dat het echt begint wat je gaat doen en niet eerder.

Wanneer ontvang ik verdere informatie over de activiteit?

Na de boeking ontvang je binnen 3 dagen een bevestiging met meer informatie. Wat je exact gaat doen ontdek je echter pas op de dag zelf, op deze manier blijft het effect van de verrassing het grootst. Bij een verrassing buiten de deur ontvang je wel een paar dagen vooraf of er een kledingadvies geldt en of er verdere bijzonderheden zijn om rekening mee te houden. Geniet van het avontuur!

Hoe lang duurt de verrassing?

Dit is afhankelijk van het pakket welke je gekozen hebt en de inhoud van de verrassing. Wij houden altijd rekening met de reistijd en bij een tweedaagse verrassing wordt de dag altijd relaxt gestart met een ontbijt. Geef je over aan de verrassing en geniet zonder op de klok te kijken. Wil je voor een bepaalde tijd weer thuis zijn of niet voor een bepaalde tijd starten? Geef dit dan door bij het boeken en wij houden er rekening mee.
Heb je gekozen voor een verrassing thuis? Veel van de activiteiten kan je op je eigen gemak uitvoeren en er zo lang of kort mee bezig zijn als je zelf wilt. Indien je moet inbellen voor een activiteit is dit duidelijk aangegeven.

Reizen

Hoe ver moet ik reizen?

Dit is afhankelijk van de activiteiten, in de vragenlijst kan je aangeven wat je voorkeur voor de manier van reizen en wat je maximale reistijd is. Bij het organiseren van de dag word hier rekening mee gehouden.

Cadeau

Kan ik het ook als een cadeau geven?

Wat leuk dat je iemand zo’n origineel cadeau wilt geven! Dat is zeker mogelijk! Je kan er voor kiezen om de dag al te kiezen voor de gelukkige of een tegoedbon te geven welke hij/zij later zelf kan verzilveren. Alle bonnen zijn 24 maand geldig. Klik hier voor meer informatie of om direct te bestellen.

Ik heb een tegoedbon gekregen, wat nu?

Wat een gaaf cadeau! Op de bon staat vermeld wat je kan boeken en voor hoeveel personen. Wil je boeken met meer personen of bijv. een weekend i.p.v. een dag verrassing? Dat is altijd mogelijk! Je zal dan enkel een factuur voor de extra kosten ontvangen. Vermeld bij het boeken en de vragenlijst dat je een tegoedbon hebt ontvangen met de bijbehorende code en de rest wordt geregeld. De bon is maar liefst 24 maanden geldig dus je hebt alle tijd om een boeking te maken.

Voor wie?

Kan ik ook een verrassing boeken voor mij alleen?

Zeker kan dat! Je kan een verrassing boeken voor 1 tot een oneindig aantal personen. Een fantastisch cadeau voor jezelf!

Is Floor Verrast ook geschikt voor grote groepen?

Zeer geschikt! Bij een boeking vanaf 10 personen wordt er zelfs 10% korting gerekend. Er is ook altijd maatwerk mogelijk, neem daarvoor contact op via de mail.

Vanaf welke leeftijd is Floor Verrast geschikt?

Floor Verrast is voor alle leeftijden, niemand is te jong of te oud om verrast te worden en mooie herinneringen te maken!

Ik woon niet in Nederland, kan ik ook boeken bij Floor Verrast?

Voor de verrassingen thuis zijn de mogelijkheden helaas beperkt wanneer je buiten Nederland woont. Wil je toch graag bestellen neem dan contact met mij op en we bespreken samen de mogelijkheden. De interactieve pubquiz is wel voor iedereen te boeken ongeacht waar je woont.

Voor de verrassingsuitjes buiten de deur ben je meer dan welkom! De activiteiten zelf vinden echter wel plaats in Nederland maar vlak over de grens zijn er al meer dan voldoende leuke verrassingen te bedenken.

Is het mogelijk om onze hond mee te nemen tijdens een verrassing?

Helaas is dit niet mogelijk. Aangezien er redelijk veel activiteiten en overnachtingsmogelijkheden zijn waar honden worden geweigerd hebben wij besloten om honden niet toe te staan bij onze uitjes. Mocht je echter echt geen oppas kunnen regelen mag je ons een bericht sturen zodat we samen kunnen kijken wat er geregeld wordt.
Indien je het een blinde geleidehond betreft gelden er andere regels, neem ook in dat geval contact met ons op zodat we samen kunnen kijken wat we het beste kunnen regelen!

Prijs en betaling

Hoe werkt de betaling?

Na het invullen van de vragenlijst ontvang je een factuur van Floor Verrast. Zodra het geld is overgeboekt is de boeking bevestigd en ben jij verzekerd van een toffe verrassing voor thuis of een verrassend leuke dag of weekend!

In hoeverre is de genoemde prijs inclusief?

De dag en het weekend is inclusief activiteiten, eten en een beperkt aantal drankjes. Uiteraard is het altijd mogelijk een drankje extra te nemen, dit is voor eigen rekening. Reiskosten welke gemaakt worden om op de locatie te komen, eventuele parkeerkosten en/of toeristenbelasting zijn voor eigen rekening. Floor Verrast doet er alles aan om deze kosten zo laag mogelijk te houden.
Boek je een verrassing thuis? Je ontvangt dan één activiteit en een diner excl. drankjes.

Wijzigen, annuleren en verzekeren

Wat als de verrassing ons tegenvalt?

Dit kunnen wij ons haast niet voorstellen! De verrassing is samengesteld op basis van de informatie die je zelf hebt meegegeven in de vragenlijst en is dus altijd op maat. Mocht het toch niet zijn wat je gehoopt had vernemen wij graag de reden en kijken we samen naar een passende oplossing.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Indien je de boeking wilt annuleren of verplaatsen dien je dit z.s.m. bekend te maken. Bij annulering meer dan 21 dagen vooraf zal Floor Verrast er alles aan doen om de volledige of een gedeelte van de prijs te retourneren, zijn er echter reeds kosten gemaakt door Floor Verrast welke niet meer terug te halen zijn zal dit worden doorberekend aan de klant.
Is de boeking binnen 21 dagen? In principe is annuleren helaas niet meer mogelijk gezien de gemaakte kosten en ben je het gehele bedrag verschuldigd. Heb je een goede reden tot annulering kijken we samen of het nog mogelijk is de verassing te verplaatsen of een gedeelte van de kosten terug te halen.
Wil je een verrassing thuis annuleren? In principe is dit niet meer mogelijk maar in overleg kunnen we altijd kijken of ik toch wat kan regelen.

Kan ik de doorgegeven datum nog wijzigen?

Zodra de boeking gemaakt is ga ik aan de slag om het te regelen. De datum kan dan ook niet zomaar worden gewijzigd. Wens je de datum toch te wijzigen? Ik zal mijn uiterste best doen om de datum te verplaatsen zonder extra kosten, ik kan hier geen garanties voor geven omdat ik tevens gebruik maken van derde partijen.

Hoe ver van te voren dien ik minimaal te boeken?

Een aanvraag voor een verrassing thuis dient minimaal 5 werkdagen vooraf te worden gemaakt.
Boek je een verrassingsdag of -weekend? Dan dient de boeking minimaal 21 dagen voor aanvang bij ons binnen te zijn.  Alle aanvragen zijn maatwerk en deze tijd hebben wij minimaal nodig om een passende verrassing voor jou te organiseren, eerder boeken mag natuurlijk altijd!

Ben ik verzekerd tijdens mijn activiteiten?

Je bent als deelnemer zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een (reis)verzekering.

Boeken

Er wordt gesproken over een vragenlijst, waar kan ik deze vinden?

Zodra je een keuze maakt voor een pakket krijg je de vragenlijst te zien, d.m.v. het invullen van deze lijst krijgen wij een beeld van jouw/jullie wensen en wordt er een verrassing op maat gemaakt.

Ik zou graag een maatwerk aanvraag willen doen, hoe doe ik dat?

In overleg is (bijna) alles mogelijk. Wil je bijvoorbeeld tussen een bepaalde tijd iets georganiseerd hebben of voor een ander bedrag of moment als in de standaardpakketten genoemd is. Neem contact op en dan kunnen we samen de mogelijkheden bespreken.

Waar kan ik boeken?

Zin om je te laten verrassen? Kies dan een pakket en boek je verrassing hier.

Contact

Kan ik Floor Verrast bereiken voor vragen tijdens de verrassing?

Mocht er onverhoopt iets zijn op de dag zelf kan je altijd contact opnemen via het nummer 06-44451954.

Mijn vraag staat hier niet bij.

Als je je vraag hier niet tussen kan vinden neem dan contact op met ons. Bij voorkeur via het formulier op deze pagina en wij zorgen dat je binnen 3 werkdagen een reactie ontvangt.